Током протеклог периода наставнице немачког језика и српског језика и књижевности одржале су девет радионица у оквиру пројекта МАДАД 2. Радионице су биле намењене ученицима из депривираних средина и ученицима са сметњама у развоју, који наставу похађају по измењеном и прилагођеном програму. Кроз језичке радионице, игру и корелативну наставу, наставнице су са ученицима радиле на јачању језичких компетенција. Ученици су кроз различите игре, уз примену Монтесори педагогије, савладали сопствене страхове, али и оснажили своје рецептивне и продуктивне вештине. Настава се одвијала двојезично, на немачком и српском језику и захтевала је од ученика доста самосталног рада, али и међусобну подршку при извршавању нешто захтевнијих задатака. На овај начин ученици су показали напредак у учењу, понашању, али и социјалној интеракцији.
Designed by Rignác.