Почетак Вести
Међународно такмичење "Шајо Карољ"
Беата Летонаи, Оршоља Ленард и Леонора Ђуранки, ученице наше школе, учествовале су у финалу међународног такмичења "Шајо Карољ" на којем се окушало 20 екипа из карпатског басена (Румунија, Србија, Словачка, Мађарска и Украјина). Наше представнице освојиле су И место за плакат, а ученица Оршоља Ленард проглашена је за најбољег излагача на такмичењу. Честитамо девојкама и њиховој професорици Елеонори Волаш Цибула на великом успеху и желимо још много награда!
Здравље је култура
У циљу подизања свести код деце, младих и њихових родитеља о важности физичке активности и усвајања здравих стилова живота, удружење ЗЕН АРТ уз подршку Министарства омладине и спорта, Министарства здравља, Министарства просвете, образовања и технолошког развоја и Спортског савеза Србије покренуло је кампању "Здравље је култура" која је започета великом акцијом вежбања у свим школама широм Србије.
Такмичење рецитатора
На такмичењу рецитатора одржаном 20. априла у Сечњу, наша ученица Николета Моротвански освојила је пласман на републичко такмичење које ће се одржати у Ваљеву. Честитамо!
"Светски дан књиге"
Јуче су ученици од петог до осмог разреда обележили Светски дан књиге. Тим поводом уприличене су различите активности. Ученици петог разреда израђивали су обележиваче за књиге и гледали инсерте из филмова снимљених по њиховим омиљеним књигама. Шестаци су се такмичили у изради најоригиналнијег фејсбук профила одређеног књижевника, док су седми разреди извели драматизацију својих радова. Наставак прославе планиран је за следећу недељу, када ћемо организовати музичко-књижевно вече на којем ће бити читани најбољи радови ученика наше школе.
"Инклузија у пракси - са речи на дела"
У суботу је у нашој школи одржан саветодавни рад у вези са инклузијом и њеном практичном применом у настави. На основу конкретних примера ученика, дефектолог-логопед Дивна Данчула је наставницима давала конкретне дијагнозе и упутства за рад са ученицима који раде уз додатну подршку. Присутни су могли да виде и науче како да попуне образац 1. Такође, приказана су и три снимка са часова одржаних у одељењима у којима има ученика који раде по ИОП-у и извршена је анализа истих.